beslutsamhet

Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Torsdag 9:e dagen

Av Camilla Wennstig - 29 januari 2015 13:44

 

Varit flera dagars uppehåll, men Micke fick ryggskott i söndags. Det har varit fullt upp...

Men allt ser bra ut, lchf:ar för fullt och tränat VARJE dag . 2 dagar i rad har jag nu kört intervallträning.

Idag blir det en lång powerwalk.

Igår blev det 4 km på 40 min och både gång och löpning.

Det är såååå skönt, nu när man kommit in i det!!!

Micke har varit bättre i ryggen sedan förrgår och började anv löpbandet han oxå.

igår sprang han 6 km 👏👏👏😃

Idag tog han intervall på morgonen och vid lunch, han är såååå duktig !!!!

Vi peppar varandra och det går som en dans 💃💃


Idag blir det ungsrostade  grönsaker och kyckling. Men gräddsås!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Wennstig - 1 februari 2015 09:58

      Igår lördag blev det 30 min PoweWalk och mycket god middag. Höll igång hela dagen med allt möjligt Här hemma. Vänster knä och höft tjorvar än, ska nog ringa sjukgymnasten och be om något som stabiliserar knä. Annars fungerar det ut...

Av Camilla Wennstig - 30 januari 2015 17:39


  Effektiv dag då Castor vaknade 04.15 och vägrade somna om. Efter lämning på dagis och fritids blev det 20 min snöskottning så svetten rann. In och åt brunch: lite keso, lite kvarg , en halv paprika och ett stort glas citronvatten. Vilade i s...

Av Camilla Wennstig - 25 januari 2015 21:06

    Igår Lördag blev det inget inlägg, blev oxå en väldigt svackardag. Ingen promenad , då dagen blev fullpackad med massor av annat, så jag sköt hela dagen på min tid och plötsligt var det försent. Gick även i godisfällan och åt lite choklad ...

Av Camilla Wennstig - 24 januari 2015 09:09

      Somnade väldigt mycket försent och vaknade väldigt mycket förtidigt. Har nämligen haft en febrig son inatt. Inte många timmars sömn , men det får tas igen inatt.   Idag slog vi till och premiär åt bananpannkakor till frukost. Gjorda ...

Av Camilla Wennstig - 23 januari 2015 19:34

    Idag blev det 35 min rask promenad, intervallträning med hopprep och arm och magträning. Lunch blev 2 hårdmackor med philadelphiaost och till middag: Chilimarinerad kycklingfilé med timjan. Blomkål, tomat , gurka och jordnötssås på grädde...

Presentation


33 år , gift och mamma till 4 barn. Bor i hus på landet med hund och katter.
Här kan du följa min vardag, med reumatiskt :: Sjögrens Syndrom , och hur jag tagit beslutet att ändra min livstil.
LCHF och motion.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards