beslutsamhet

Alla inlägg under februari 2015

Av Camilla Wennstig - 1 februari 2015 09:58

 

   

Igår lördag blev det 30 min PoweWalk och mycket god middag.

Höll igång hela dagen med allt möjligt Här hemma.

Vänster knä och höft tjorvar än, ska nog ringa sjukgymnasten och be om något som stabiliserar knä.

Annars fungerar det utmärkt, att röra kroppen är inga problem. Men lyft och tyngder är inte min melodi än så länge, då Behöver jag nog få expert hjälp så jag vet hur jag ska göra få att inte göra illa mej. Men dit är det långt hur som.

Idag gjorde jag en 30 min powerwalk  ( före frukost) i lutning , och shit vad jobbigt. Men jag fixade det 💪😃

Har även tagit lite bilder för att se om 12 dagar gett något litet resultat på muffinsmagen och nog har den börjat dra ihop sig lite.

Det är magen, låren och rumpan som är mina problem områden 😏

Skulle så gärna vilja minska lite där , då känner jag mej som nöjd. Sen om det åker några cm från resten av kroppen så är det ju toppen!

Svårt att punktträna, men PW sägs ju ta från hela kroppen och hellst magen så jag lutar på det 😜


Nu startar jag dagen !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


33 år , gift och mamma till 4 barn. Bor i hus på landet med hund och katter.
Här kan du följa min vardag, med reumatiskt :: Sjögrens Syndrom , och hur jag tagit beslutet att ändra min livstil.
LCHF och motion.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards